söndag 30 januari 2022

Rocker inbjudningskod - snabba pengar - bästa bankkortet

Snabba cash utan förbindelser 👍

Detta är inget sponsrat inlägg. Jag tycker bara tjänsten/kortet/banken är så jäkla bra och smart. Dessutom kan jag få ge någon 500kr utan att det kostar mig något 🙂

Använd en av Inbjudningslänk/qr-kod och få 500kr samt 0,5% i caschback.!

https://rocker.com/referral

För att erhålla 500kr bever du endast du göra dessa enkla steg som tar max 10-15min:

  1. Bli inbjuden av någon! (Tex. Mig :)
  2. Ladda ner appen.
  3. Beställ Rockerkortet (kostnadsfritt)
  4. Gör 3 köp med Rockerkortet (bara swischa in för de tre köpen, klart)
  5. Koppla rocker till en bank med Rocker connect. (Easy peasy)
  6. Öppna ett sparkonto, swisha in 100kr (du kan återta de 100kr efter du erhållit de 500kr. )
  7. 500 kr är dina för en pytteinsats 🤗

Rocker - bank 

- debit och kreditkort kostnadsfritt!

- Smidigt kort - laddas även enkelt med swisch. Perfekt att låta barnen som inte har bank-ID att använda vid behov.

- casch back på alla köp upp till 10% (0,5% om du blir inbjuden, sen 0.5% yttrrligare för alla du tipsar 🤗

- 0,80% ränta på sparkontot utan bindningstid.

Källa: https://rocker.com/

Swischa till barn utan bank-ID, använd rocker debit kort 👍🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar